Post by dumpvensecomrass on Feb 20, 2022 8:11:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Home Design - Modern City ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Home Design - Modern City IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder glitch mønter ▞▞▞
▞▞▞ My Home Design - Modern City 2022 version ▞▞▞
Kan vi have mulighed for at betale for at blive reklamefri. De driver mig til vanvid.
Sjovt spil..men det kostede alt for meget...beklager, jeg afinstallerer
Det er virkelig irriterende hvordan man skal frem og tilbage for penge, så jeg giver det 2 stjerner
Spillet er fantastisk. Men da jeg foretog betalingen for min startpakke, blev pengene trukket fra min bank, men jeg modtog ikke noget fra startpakken. Jeg betalte to gange. Så lad være med at købe startpakken
God app, men kun én ting er, at vi hele tiden har candy crush-spil som tænk, hvilket er meget kedeligt, prøv at tage et andet spil bedre end candy crush i spillet, andet spil er meget godt, fordi jeg elsker at dekorere hjemmet i det virkelige liv og hjulliv og spilliv også
Dette er ikke, hvad jeg forventede at se ud af dette spil efter at have læst andres priser og kommenteret dette spil. Jeg indrettede kun 3 værelser, og jeg er ikke i stand til at gå til det næste job, den siger, at det er udløbet, jeg har tjekket efter opdateringen, der er overhovedet ikke noget, kan du ordne dette tak, nød de første træværelser, jeg indrettede, men nu kan jeg ikke komme videre. Spillet er generelt fantastisk, layout og billeder er fine, men vil gerne have udvikleren til at overveje pladsen meget for at bryde i stedet for at bruge rækken meget
My Home Design - Modern City Dėlionė hman
Jeg elsker dette spil godt jeg spillede det på min brors ipad, men alt er bare for dyrt, jeg var nødt til at spille minispillet så mange gange for at kunne købe mange ting
Nå, jeg elsker bogstaveligt talt dette, men nogle gange er designet dårligt og har nogle tilføjelser😭 plss fix dette spil, fordi jeg er vild med dette❤❤
Jeg er kun på niveau 3. Men indtil videre er gåderne ikke for svære og næsten ingen annoncer. Men jeg ville ønske, at du kunne spille et par niveauer mere, for en gang. Jeg giver en god anmeldelse, de andre spil ser ud til at blive sværere og dyrere. Så jeg reserverer min rigtige spisning, når jeg har spillet i et par dage.
Jeg nyder virkelig dette spil og ville have givet 5 stjerner, men det irriterer mig, når det giver mulighed for at se en annonce for bonusgenstande, og så fortæller den mig, at der ikke er nogen annoncer, prøv igen om en time, men så 30 sekunder senere afspilles en fandens annonce. Det ville være godt ikke at skulle downloade hvert værelse individuelt også
Dette er det eneste spil i denne telefon, der er rimeligt, alle andre spil er ubrugelige, fordi de hænger, når jeg spiller dem, men dette spil er bare perfekt til mig og min familie. Det hjælper os med ideer til, hvordan vi kan designe vores nye hus i USA. Jeg elsker bare den måde, den er perfekt for mig. Du kan også downloade den
lige startet spillet og elsker allerede at spille og istandsættelse er så fantastisk at få dig til at føle, at det er dit eget hjem også mig BB. .
Mere tid til at spille kamp 3 end at designe tager væk fra det sjove. Designet 2 værelser skulle spille 30+ kampspil. Ikke sejt. Afinstallerer.
Dette spil ville være godt, men du kan ikke bruge sparegrisen, fordi de siger, at du er offline, og når du går online, virker det stadig ikke nu, hvad er det, brug mig det irriterede mig, og jeg afinstallerede det nu, jeg installerer det igen for at se om der er en forandring 😭😭😭
Jeg elsker dette spil dette spil, det er fantastisk grafikken er god puslespillene er sjove og møblerne er smukke
Alt er sååååå dyrt kan du sænke priserne ned og minispillet er så irriterende kan du gøre det nemmere?
Jeg vil kun give dette spil 3 stjerner. Jeg kan meget godt lide spillet ... nyder at spille det.Det ENESTE, jeg absolut hader ved, er, at du ikke kan slå hints fra! De blinker konstant og starter med det samme! Venligst venligst ændre det, så du har mulighed for at slå dem fra! Jeg foretrækker faktisk at SPILLE spillet, end at spillet skal være fuldstændig åndssvagt, fordi det spiller sig selv. Grrrrr
JEG ELSKER DETTE SPIL SÅ MEGET!!!!!!!!!! JEG VIRKER VIRKELIG MIT HUS, SOM HVAD JEG HAR I DENNE APP, DER ER SÅ SMUK! MEN JEG IKKE FÆRDIG ENDNU JEG STADIG I KØKKENET MEN YEHA JEG ELSKER VIRKELIG VIRKELIG DET!😍
Sød men kedelig... Hvert næste kapitel bliver tingene dyrere.. Og rengøring skal altid være nul eller mindre, end det er Plus for mange ting..for eksempel at indrette soveværelse..du har allerede en væg en dekoration over sengen.. ikke behov for flere billeder eller noget..det bare for meget
elsker hvor nemme niveauerne er, gør det nemmere og hurtigere at komme til selve dekorationerne
For let og ikke min tid værd. Kun 3 værelser?! Seriøst... sæt ikke et spil derude, medmindre du har masser af baner klar til at gå. Afinstallerer og kommer ikke tilbage! Jeg spekulerede på, hvorfor det var så nemt...nu ved jeg hvorfor.
Sjovt
Gåder for svære. Annonce for et andet spil fik dette spil til at opføre sig forkert; den åbner ikke, og jeg har lige afinstalleret den. Færdig med det.
Det er godt, men hvorfor kan jeg ikke låse det næste niveau op, selvom jeg er færdig med at dekorere de tidligere værelser?? Jeg er nu i niveau 633. Jeg har en masse penge fast, fordi jeg ikke kan låse op for det næste niveau!!! Jeg har endda opdateret appen, men kan stadig ikke låse op
Lev konceptet med dette spil, og jeg nød det virkelig indtil sent niveau 90+, det bliver ret hårdt og tager alt for lang tid. Og hvis du vil have ekstra liv, er det 50 diamanter, og det koster £4,99 for kun 200.Du tjener bare ikke nok mønter i spillene til at dekorere hvert værelse. Det vil tage et år at færdiggøre. Jeg mistede interessen på grund af tid. Undskyld.
Det er så nemt, det giver mig evnerne til at designe, det er så interessant og giver dig aldrig en chance for at sove😻❤️🔥
Brasil Tuning 2 - Racing Simulator Utrka wryp
Jeg har ikke brugt nogen ædelstene, men det bliver ved med at skrabe væk på dem! Plus det er dit typiske match-3 spil!! De fleste accenter fungerer ikke godt med designet! Ville NOGEN VENLIGST skabe et designspil, hvor jeg har FULDSTÆNDIG KREATIV KONTROL?!? Hvis jeg vil flytte et vindue, så riv en væg ned, hvad som helst, jeg kan!!! #Afinstalleret
Den er opdateret og geléerne bliver grimme plz nulstil den .. det ser ikke godt ud🥺🥺
Det var så fantastisk i starten, så gav det mig et job at gøre forude, mens jeg ikke blev færdig med en til sidst, jeg gennemførte begge, og de har nægtet at gå op i niveau med mig. Jeg opgraderede stadig den samme Vær venlig at arbejde på det, så jeg kan ændre min anmeldelse
Spillet er godt, men efter at have spillet nogle etaper er vinderpengene stadig færre.
Jeg kan godt lide dette spil, men lad være med at beholde det candy crush-spil, for når vi vil tjene penge, kan vi ikke gøre det godt
dette er et meget sjovt spil. men jeg ville også ønske, at det ville lade vælge dekoration til at gå på sofabordet eller hvor som helst virkelig.
Jeg kan godt lide denne app, men der er for mange tilføjelser og kan ikke lide det, men spillet er så fedt.
Jeg elsker spillet, men det eneste, jeg ikke kan lide ved det, er, at der ikke er nogen belønning efter at have nået niveauer som andre match 3-spil, som jeg selv spiller belønning, når jeg logger ind som de andre...
spillet er OK, grafikken er sød, men overbelastningen af annoncer ødelægger spillet. Og med de fleste spil som dette bliver niveauerne hurtigt for svære at løse, og livet løber ud for hurtigt. Vil ikke spille igen.
My Home Design - Modern City Sestavljanke grf
माई होम डिज़ाइन - मॉडर्न सिटी पहेली imb